Több, mint GRAFIKA

webdizájner Adonyi Gábor

...mert szeretek tervezni...


Az üzleti megjelenés egyik elengedhetetlen online formája a webdesign, ami önnmagában még nem jelenti a cég sikerességét a neten.

webdesign  I  webshop arculat  I  webarculat  I  dinamikus weboldal

Számtalan indokot tudnék felsorolni, miért érdemes egy vállalkozásnak profi céges fotókat készíttetni Minden cég életében eljön a pillanat, amikor egy kiadványba vagy weboldalra szükség van olyan képekre, melyek bizalmat ébresztenek az érdeklődőkben.

TÉMAVÁLASZTÁS


A weboldaladdal mindenféleképpen találkoznak a partnereid.
Nem mindegy milyen benyomást teszel rájuk. Az üzletkötések csak ezután következnek.

Néhány webdesign referencia a teljesség igénye nélkül.
Amennyiben a oldalamon látott webdesign-tervek, referenciák elnyerik a tetszésedet abban az esetben vedd fel velem a kapcsolatot. 

A téma mindíg fontosabb mint a grafikus, bár a témát gyakran azonosítják a grafikussal

Több, mint grafika

ONE LINE FOR YOU


ÁRAK:

WEBDESIGN:

 150.000 Ft-tól

MIT TARTALMAZ AZ ÁR:

 webdesign a már meglévő grafikai elemek beépítése megjelenésbe (arculati könyvlogó, fotók stb.)
 a weboldalba kerülő ingyenesen (jogtisztán) felhasználható image képek legyűjtése (képszerkesztés), és beépítése 
 logikai rendszer megalkotása (klikk után mi történik)
 kapcsolatok külső médiákhoz (Facebook, Linkdin stb.)
 a grafikába a szövegek helyére u.n. Loremipsum kerül. A végleges szöveges tartalmakat a programozó helyezi be a már leprogramozott weboldalba. A weboldaladra kerülő tartalmakat (content) neked kell elkészíteni!

MIT NEM TARTALMAZ AZ ÁR:

 a weboldal működéséhez elengedhetetlen domain név (pl.: www.akármilyendomainnév.hu) megvásárlásának költsége
 nem tartalmaz logokészítést

a logókészítésről itt olvashatsz >

-amennyiben külső helyszínre kell menni a személyes egyeztetések céljából abban az esetben: kitszállási díj: 10 000 Ft+/alkalom

A WEBDESIGN KIALAKÍTÁSA NEM CSAK A SZÍNEKRŐL ÉS A FORMÁKRÓL SZÓL. A KÜLÖNBÖZŐ FELÜLETEK FUNKCIONALITÁSA ILLETVE AZOK RENDSZERBE SZERVEZÉSE IS SZERVES RÉSZE A FOLYAMATNAK.

Amennyiben a oldalamon látott webdesign-ok elnyerik a tetszésedet abban az esetben vedd fel velem a kapcsolatot. 

borászati weboldal tervezés
orvosi szolgáltató weboldal grafikai tervezés
webshop dizájn tervezés

STATIKUS WEBDESIGN+
PROGRAMOZÁS (BOOTSTRAP):

 300.000 Ft

MIT TARTALMAZ AZ ÁR:

 webdesign a már meglévő grafikai elemek beépítése megjelenésbe (arculati könyvlogó, fotók stb.)
 a weboldalba kerülő ingyenesen (jogtisztán) felhasználható image képek legyűjtése (képszerkesztés), és beépítése
 logikai rendszer megalkotása (klikk után mi történik)
 reszponzív megjelenés leprogramozása (XS-XM-MD-LG-XL)
 kapcsolatok külső médiákhoz (Facebook, Linkdin stb.)
a weboldal tartalmaz kitölthető formokat (PHP)
 az elkészült weboldal telepítése a tárhelyre
 alapvető SEO szempontok beépítése
 a weboldaladra kerülő tartalmak SEO szövegírás szerinti átnézése, javítása, linkhálózat kialakítása. A weboldaladra kerülő tartalmakat (content) neked kell elkészíteni!

MIT NEM TARTALMAZ AZ ÁR:

 a weboldal működéséhez elengedhetetlen domain név (pl.: www.akármilyendomainnév.hu) megvásárlásának költsége
 a weboldalkészítés nem tartalmaz adatbázis elemeket
  nem tartalmaz logokészítést

a logókészítésről itt olvashatsz >

-amennyiben külső helyszínre kell menni a személyes egyeztetések céljából abban az esetben: kitszállási díj: 15 000 Ft+ /alkalom

A WEBDESIGN KIALAKÍTÁSA NEM CSAK A SZÍNEKRŐL ÉS A FORMÁKRÓL SZÓL. A KÜLÖNBÖZŐ FELÜLETEK FUNKCIONALITÁSA ILLETVE AZOK RENDSZERBE SZERVEZÉSE IS SZERVES RÉSZE A FOLYAMATNAK.

Amennyiben a oldalamon látott webdesign-ok elnyerik a tetszésedet abban az esetben vedd fel velem a kapcsolatot. 

minták Bootstrap-ban készült weboldalakra (a teljesség igénye nélkül):

WEBDESIGN TERVEZÉSI RÉSZLETEK:

 ELŐÁLLÍTÁSI IDŐ: 1-3HÉT (a kommunikáció sebességétől függően)

 1. WEBDIZÁJN TERVEZÉSI RÉSZLETEK:
Az emailban történő megrendelés után kezdődik el a webdesign tervezési folyamata. Olvasd el, és/vagy töltsd le a webdesign brief > címszó alatt található tartalmat. Fontos, hogy a briefben található kérdésekre válaszolj. Mindkettőnk idejét, és energiáját spóroljuk meg azzal, ha írásban látjuk mit is fogunk tervezni. A briefben olyan kérdések szerepelnek, amiknek a segítségével nagymértékben körülhatárólható, hogy valójában milyen típusú, megjelenésű weboldalra van szükséged. Ez a brief abban segít, hogy egy tartalmi, technikai specifikációt állítsunk össze az online megjelenéseddel kapcsolatban.

Elkészítem az u.n. index oldalad grafikai tervét. Ezen az oldalon körűlbelűl 80%-ban már szerepelni fognak azok a grafikai elemek amelyek a többi oldal felépítését is aláfogják támasztani. Ezeknek az elemeknek harmonizálniuk kell egymással, és segíteni kell az oldalad vizuális kommunikációját. Az index oldal grafikai elképzelésében mutatom meg neked milyen intuíciók ébredtek bennem a leírásod alapján. Miután megkaptad az alapelképzeléseimet írásban el kell mondanod a meglátásaidat  az általam készített dizájnnal kapcsolatban. Például: Tetszenek a dizájn színei, és a betütípúsai, de nem tetszik a fejlécben szereplő stilizált elem. Szeretném ha kicsit technokratább lenne az ábrázolás.

A visszacsatolásod után elvégzem az általad javasolt módosításokat a dizájnban. Természetesen a szakmaiságot előtérben tartva teszem mindezt meg, tehát ha olyan dolgokat kérsz tőlem, ami késöbbi programozói folyamatban lehetetlenné, de legalábbis erősen problémássá teszik a kivitelezést, akkor én ezt jelzem feléd, és javaslatokat teszek az átgondolásra. Ezeket a módosításokat max 3 körön keresztül tudjuk megtenni. Amennyiben az bemutatott három módosítás   egyike sem vezet olyan eredményre amely elnyerné a tetszésedet, és azok továbbgondolásra alkalmassá tennék a terveket, abban az esetben megköszönöm a megkeresésedet, és tisztelettel elköszönök tőled.

Több mint valószínű nem én vagyok az a tervező grafikus aki képes elkészíteni neked a megfelelő webdizájn. Nem kell kifizetned az addigi munkámat. Az elkészült dizájn nem használható fel, a szerzői és felhasználási jogok nálam maradnak, a bemutatott tervek harmadik fél számára áttolgozásra nem adhatóak át.

 2. MÁSODIK KÖR
Amennyiben továbbgondolásra alkalmasnak tartottad az eddigi munkámat abban az esetben várom tőled az írásba foglalt észrevételeidet, megjegyzéseidet, kéréseidet, kritikáidat. Miután megkaptam a leírást, annak figyelembevételével elkészítem a második tervezési fordulót. Ebben már sokkal konkrétabban vannak megfogalmazva az általad támasztott igények. Ebben a tervezési körben már a többi belső oldal dizájnja is szerepel.

 3. HARMADIK KÖR
A harmadik fordulóban a cél az, hogy elérjük a végleges állapotot, aminek eredményeképpen hozzájuthatszt a layeres digitális változatához (psd) formában. Ebben a körben már csak apróbb javításokra van lehetőség. Amennyiben alapvetően új változtatásokra lenne szükség a dizájnnal, vagy a dizájban elképzelt kattintási folyamatokkal kapcsolatban azt innentől kezdve plusz költséggel tudom csak elvégezni (10.000 Ft / óra). A javítások az eddigi folyamatok eredményeire vonatkoznak. 

 4. KOMMUNIKÁCIÓ
Az elkészült vízjelezett webdizájnjaidat egy galéria segítségével mutatom be neked. Az albumban található képek sorszámának megadásával hivatkozni, melyik dizájnban mi az ami tetszik, vagy épp mi az amit mindenféleképpen szeretnétek elhagyni a következő körben. Az úgynevezett forrás file-ok (psd) a számla kiegyenlítése után kerülnek átadásra.

Amennyiben a programozást is rámbízod, abban az esetben innentől kezdődik a weboldalad Html-kódolása (Bootstrap)

 5. MIKOR ÉS MILYEN FORMÁBAN KAPJA MEG A WEBDIZÁJNT?
Miután elfogadtad a végső terveket, el kell utalnod a tervezésí díjat a következő bankszámlára:

- Kedvezményezettt neve: FREE-DIMENSION Bt.
- Cím: 2120 Dunakeszi Dr. Kemény Ferenc utca 21.
- Fiókvezető bank: CIB BANK
- Számlaszám: 107022224-769890351-100005

Kérem a megjegyzésbe ird be: lwebdesign

A számla kiegyenlítése után küldöm el neked a a végleges, általad elfogadott logóterveket psd formátumban (RAR tömörítés) R.G.B. színkörben. Ezzel párhuzamosan küldöm a számlát, és a teljesítést igazoló lapot is neked. 

 7. FELHASZNÁLÁSI JOGOKRÓL
Fenntartom a jogot, arra nézve, hogy az általam készített logóterveket referenciaként felhasználhassam online vagy ofline formába.

WEBDESIGN TERVEZÉSI BRIEF:

Mi is az a webdesign brief? A brief egy olyan összefoglaló dokumentum, ami a tervezési folyamatot támogatja, a legelejétől egészen a befejezésig. Egy jó brief az alapja a tervezési folyamatok sikerességének. Ha nincs, vagy összeszedetlen a brief az negymértékben negatívan befolyásolja a project sikerességét. A jó brief nemcsak a tervezést támogatja, de abban is segít, hogy a végeredmény a megbízó elvárásaink 100%-ban megfeleljen. A legideálisabb az, ha a tervező grafikus, és a megbízó közösen készíti el a briefet a legapróbb részletek egyeztetésével.Ha nincsenek tisztázva az igények, elvárások, akkor nagyon könnyen mellémehet a tervezői munka, a tervező elkészíti az elképzeléseit, amiről úgy gondolja, hogy a megbízó számára a legmegfelelőbb, de a munka bemutatásakor kiderűl, hogy a megrendelő teljesen másra gondolt.Ez mindenkinek kellemetlen. Rossz a megbízónak, mert nem halad a projekt, és elfogadhatatlan a tervező grafikusnak, mert emiatt duplán dolgozhat, és akár még a szakmai hitelét is elveszítheti. A jó brief tehát pontosan leírja, hogy mik az elvárások és a mi a projekt célja.

ÜGYFÉLADATOK

 A cég vagy vállakozás neve.
 A cég/vállalkozás szlogenje, kúlcsmondata.
 A cég adatai (cím, email, telefonok, személyek-titulusok).
 A kapcsolattartó neve, elérhetőségei.

ÜGYFÉL BEMUTATKOZÁSA

 Cég/vállalkozás bemutatása: háttér, történet.
 Mit csinál a cég/vállalkozás? Milyen a termék/szolgáltatás palettája?
 Mi az egyedisége a versenytársakkal szemben? Mitől, miről ismerik a partnerei?

STRATÉGIA

 Mi az elsődleges célja a weboldal elkészítésének?
 Az elsődleges célon kívűl milyen további célok határozhatók meg?
 Milyen módon mérhető a meghatározott célok mérése?

ÜZEMELTETÉS

 Jelenleg ki a felelőse a netes kommunikációnak, és mi a szerepköre?
 A webes megjelenések szabályozva vannak-e (irányelvek, üzletpolitika, tartalmakért felelős személyek)?
 Rendelkeznek-e megfelelő szakismerettel a webes megjelenésekkel kapcsolatban? Szükségük van-e segítségre a projekten belül?

GRAFIKAI ARCULAT

 Küld el l céges logódat  vektoros formátumban (ai vagy eps vagy pdf). Amennyiben rendelkezel arculati kézikönyvvel azt is küld el nekem. Amennyiben nem rendelkezel ilyen grafikai elemekkel, nézz körűl nálam, és ha tetszik amiket itt látsz vedd fel velem a kapcsolatot ezen elemek megtervezésével kapcsolatban.
 Kerülendő arculati elemek listája (ábrák, fontok, színek, formák stb.)
 A jelenlegi arculaton szeretnél-e változtatni? A meglévő arculati elemek változzanak-e valamilyen módon?

CÉLKÖZÖNSÉG, ÜGYFÉLKÖR

 Ki az elsődleges célcsoport? Mutassd be őket. Demográfiai adatok, tulajdonságok, attitűdök. Hogyan viszonyúlnak a meglévő ügyfelek a cégedhez? Mit gondolnak a cégről? Miért szeretik a cégedet? Miket látnak hibának?
 A meglévő célközönségen kívűl van-e új célközönség akiket megszeretnél célozni az új webes megjelenéseddel?
 Az új weboldalad milyen módon tudja segíteni a meglévő, és leendő ügyfeleidet? Milyen módon tudja megoldani az új felület az ügyfeleid problémáit?

VERSENYTÁRSAK

 Kik a versenytársak?
 Miben jobbak nálad?
 Miben rosszabbak nálad?
 Vélemnyed szerint hol, és hogyan tehetsz szert piaci előnyre?

JELENLEGI WEBOLDAL

 A jelenlegi weboldalad címe (url).
 Látogatók általános véleménye az oldalról?
 Miben teljesít jól a weboldalad?
 Miben teljesít rosszúl a weboldalad?

TARTALOM

 Milyen tartalmak vehetők át a jelenlegi honlapról (beleértve a letölthető fájlokat és jogtiszta képeket)?
 Milyen tartalmakra nincs szükség az új weboldaladon?
 Milyen új tartalmak kerülnek be az új weboldaladba? Ki fogja ezeket előállítani (szövegek, fotók, egyéb médiák (videó))?
 Szerinted hány oldal/aloldal szükséges a tartalom átadásához az új weboldaladon?
 Véleményed szerint milyen egyéb formátumú plusz tatalom fog megjelenni az új weboldaladon (üzleti fotók, termékfotókimage fotók, üzleti portré fotók, letölthető dokumentumok, videók, drónos videók)? 

KERESŐ OPTIMALIZÁLÁS (SEO)

 Milyen kulcsszavakra, kulcsszó-csoportokra, témákban legyen elérhető a keresőkben a weboldal?
 Forgalmi források a jelenlegi oldalra (az oldalra mutató külső linkek, közösségi média linkek)? 
 Google Analitics?

HONLAP FUNKCIÓI ÉS MŰKÖDÉSE

 Milyen funkciókat szeretnél az új honlapon? Jelezze, hogy milyen üzleti célt szolgál az adott funkció. Továbbá jelöljd a kötelező elemeket és a “jó lenne ha lenne” funkciókat.

HONLAP FUNKCIÓI ÉS MŰKÖDÉSE

 Milyen karbantartásra van szükséged az új weboldal használatával kapcsolatban?
 Üzembe helyezés után, milyen frissitéseket tervezel a weboldalon. (Új oldalak/termékek/szolgáltatások felvétele, szövegek korrekciója, új kép/galéria/videó feltöltése, hírfolyam kezelése, social interakció, stb…)?
 Milyen erőforrásokat és mennyi időt szán a későbbiekben a weboldal frissítésére, aktualizálására és az online jelenlétre?

HATÁRIDŐ

  Van-e valamilyen szigorú határidő az elkészítésre?

Fenntartom a jogot, hogy az általam készített fotókat referenciaként felhasználhassam online vagy offline formában. Természetesen ha te kifejezetten, írásban elzárkózol attól, hogy fotóid megjelenjenek a referencia albumomban, ezt tiszteletben tartom, és a fotóidat nem használom fel. 

Minden tartalom ami a fényképen található erősítse a fotó mondanivalóját

Lépj velem kapcsolatba!


Ha úgy ítéled meg, hogy én vagyok akire szükséged, van jelentkezz!

GDPR

Tájékoztató a cookie-k (sütik) használatáról A cookie jelentése A cookie a webszerver által küldött, változó tartalmú, betűkből és számokból álló fájl, amely a felhasználó számítógépén rögzül és előre meghatározott ideig tárolódik. A cookie lehetővé teszi, hogy webszerverünk felismerje a böngészésre használt eszközét, a weboldalon folytatott böngészési előzményeit. A cookie-k segítségével, az adott felhasználó honlap-látogatási, internet használati szokásai alapján a kereséseit, a honlap betöltését és az azon történő navigációt meggyorsítjuk. A cookie-k nem tartalmaznak olyan adatot, amely által a weboldal látogatói azonosíthatóak, azok kizárólag a felhasználó számítógépének felismerésére alkalmasak.

Amennyiben további információkra lenne szüksége ezen „sütik” és működésük kapcsán, részletes információkat talál a www.allaboutcookies.org www.aboutcookies.org oldalakon.

Elfogadás a weboldalra látogatás által. Honlapunk felkeresésekor az oldal adatokat gyűjt a fent írt sütik segítségével. Honlapunkra látogatásakor a felhasználó  egy kattintással elfogadhatja, hogy a honlap a jelen tájékoztatójával  összhangban – személyek azonosítására alkalmatlan - sütiket használ.  Amennyiben a felhasználó saját böngészőjében letiltja a cookie-k  telepítését a számítógépére, vagy törli azokat, ezzel a weboldal (vagy bizonyos részei) használhatóságát korlátozhatja, az adott weboldalon korábban megadott beállításai elveszhetnek. Az 1.  pontban írt honlapokon további információk találhatóak  ebben a kérdéskörben is.